Wystawa "Kobieta" w Sejmie 8 marca 2017






Kiedy jesienią 2015 roku przyszedł mi do głowy pomysł, żeby zrobić makijaż i zdjęcia dziewczynom z zespołem Downa, pomyślałam sobie, że nieeee, to się nie uda, nie umiem, nie znam się, nie chce mi się. Ale już przeczuwałam, że jeśli nie pójdę za tym, do czego popycha mnie serce, będę żałować tak, jak żałuję niezrealizowania wielu innych, często bardzo dobrych pomysłów. 
Wstałam jednak, podniosłam się mimo zbyt małej wiary w siebie, swój pomysł i swoje możliwości. Wzięłam to, co miałam i potrafiłam w tamtej chwili, zadzwoniłam w parę miejsc i okazało się, że mój nieśmiały pomysł porusza serca innych i zupełnie za darmo, z własnej woli, nie oczekując niczego w zamian chcą się w ten projekt włączyć. Wszystko potoczyło się jak kula śnieżna i tak w Dzień Kobiet, 8 marca 2017 roku, najważniejsze osoby w państwie gratulowały mi wrażliwości i pomysłu.


– Dlaczego mam zatem słuchać serca?
– Bo nie uciszysz go nigdy. I nawet gdybyś udawał, że nie słyszysz, o czym mówi, nadal będzie biło w twojej piersi i nie przestanie powtarzać tego, co myśli o życiu i o świecie.

Paulo Coelho

























 Fot. K. Białoskórski

Fot. K. Białoskórski

Fot. K. Białoskórski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli dowiedziałeś się czegoś nowego po przeczytaniu tego posta, jesteś wzruszony, wkurzony, szczęśliwy, Twoje życie diametralnie się zmieniło lub znalazłeś jakiś błąd językowy, napisz mi o tym w komentarzu. Tylko tak, wiesz, kulturalnie, bez chamstwa i hejtu. Dzięki!